اولین روز تست پیش فصل موتو جی پی

پیست سپانگ مالزی میزبان اولین روز از تست های پیش از فصل مسابقات موتور سواری موسوم به موتوجی پی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روز اول تست ها با پیشتازی مارک مارکز سوار تیم ریپسول هوندا و مدافع عنوان قهرمانی به اتمام رسید در حالی که والنتینو روسی از تیم یاماها با اختلاف اندکی در جایگاه دوم قرار گرفت.

اگرچه والنتینو روسی زودتر توانست زمان های سریعتری را ثبت نماید اما این مارکز بود که در اواخر تست سریع ترین دور پیست را ثبت نمود.زمان ثبت شده از سوی مارک مارکز حدودا ۰٫۰۳ ثانیه سریعتر از زمانش در سال گذشته تستها بوده است.
 
نفر سوم این تست ها خورخه لورنزو اسپانیایی می باشد که کمی دیر به بالانس مناسب موتورش دست یافت. اما نکته قابل ذکر برای تیم یاماها این بود که این تیم هنوز هم با اگزوز دارای لوله های کوچک به تست پرداخته و در موتور جدید در قسمت ورودی هوا واقع در زیر موتور از یک محافظ بهره برده اند که درمواقع اضطراری هنگامی که موتور وارد خرده سنگ ها شود به انجین آن آسیب وارد نشود.
 
و اما نفر چهارم دووتسیوزو سوار ایتالیایی تیم دوکاتی بود که با نسخه بروز شده مموتور سال قبل در پیست حضور داشته اند.دوکاتی که قرار از اواخر فوریه از موتور جدیدش رونمایی کند امروز با موتور سال قبل به تست پکیج های الکتریکی و ترکشن کنترل جدید پرداخت.

در جایگاه پنجم دنی پدروسا همتیمی مارکز قرار داشت که با توجه به تصادف کوچک در پیچ شماره ۹ نتوانست زمان بهتری را به ثبت برساند.پدروسا زمان های خوبی در دورهای ابتدایی تست را ثبت نمود.
 
در جایگاه ششم هم پل اسپارگارواز تیم مانستر یاماها بود که با اختلاف یک ثانیه ای از مارکز در جلوی دو سوار دیگر یعنی اینونه از دوکاتی و برادل از فوروارد ریسینگ تیم قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار